top of page
Blogs
Vēlies uzzināt, kas aktuāls digitālajā mārketingā?
Lasi "heise marketing" ekspertu blogos!


Vakance: Jaunākais SEO speciālists/ -e
SIA heise marketing (HEISE GRUPPE meitas uzņēmums) jau vairāk nekā 30 gadus palīdz mazajiem un vidējiem uzņēmumiem augt un attīstīties digitālā mārketinga vidē. Aicinām komandai pievienoties Jaunāko SEO speciālistu/ -i, Tavi galvenie pienākumi: SEO stratēģiju izstrāde un atslēgvārdu/ konkurentu izpēte; AI rīku izpēte un izmantošana klientu rezultātu uzlabošanai; Satura optimizācija, satura ideju ģenerēšana un sadarbība ar tekstu autoriem; Tehnisko SEO auditu veikšana un ie
heise marketing
19. nov.


Kā izveidot uzticamu zīmolu digitālajā vidē
Digitālā klātbūtne – tava zīmola vizītkarte internetā Mūsdienās digitālā vide ir neatņemama mūsu ikdienas sastāvdaļa – tajā mēs meklējam informāciju, iepērkamies un iegūstam pirmo iespaidu par uzņēmumiem. Tāpēc uzņēmumiem, īpaši mazajiem un vidējiem, ir būtiski nodrošināt profesionālu, redzamu un konsekventu digitālo klātbūtni. Lai gan šobrīd šķiet pašsaprotami būt redzamiem sociālajos tīklos, Google meklētājā un citās tiešsaistes platformās, daudzi uzņēmumi joprojām nenovē
heise marketing
6. nov.


Maksas reklāmas Google un Meta – kā neiekrist nodokļu slazdā
Mūsdienās maksas reklāmas tādās digitālajās platformās kā Google un Meta ir kļuvušas par neatņemamu uzņēmējdarbības sastāvdaļu – tās...
heise marketing
9. apr.


"Latvijas Tālrunis" pārtop par "heise marketing" – jauna pieeja, vēl spēcīgāki rezultāti
Mārketings ir kā šaha spēle – katram solim jābūt rūpīgi pārdomātam, katrs gājiens var mainīt spēles iznākumu, un, lai gūtu uzvaru, ir...
heise marketing
12. marts


TikTok reklāma – jaudīgs instruments biznesam! Ko var iegūt tavs uzņēmums?
Kā sasniegt plašāku auditoriju un veicināt sava zīmola atpazīstamību vienā no populārākajām sociālo mediju platformām pasaulē TikTok ?...
heise marketing
19. febr.


Zīmola atpazīstamība: Kāda ir tās nozīme biznesa attīstībā un kā to veicināt?
Ikviens uzņēmums tiecas uz izaugsmi, un viens no būtiskākajiem faktoriem, kas to ietekmē, ir klienti.
heise marketing
17. febr.


Kas ir tavi klienti jeb – kā noteikt uzņēmuma mērķauditoriju un kāpēc tas ir būtiski?
Jebkura biznesa un mārketinga stratēģijas pamatā ir mērķauditorija – potenciālo klientu grupa ar kopīgām īpašībām, interesēm un vajadzībām,
heise marketing
11. febr.


Mārketings soli pa solim: ko svarīgi ņemt vērā, lai tas būtu efektīvs?
Kā likt mārketingam strādāt tava uzņēmuma labā? Stratēģiska pieeja – pamats veiksmīgam rezultātam!
heise marketing
6. febr.


Mārketings kā ārpakalpojums: 5 iemesli, kāpēc uzticēt uzņēmuma reklāmu profesionāļiem
Vai vēlies palielināt sava uzņēmuma pārdošanas apjomus, stiprināt zīmola atpazīstamību un piesaistīt jaunus klientus, vienlaikus ietaupot uz
heise marketing
24. janv.
Mūsu bloga rakstos var atrast noderīgu informāciju. Nepalaid garām jaunāko!
Pieraksties, lai saņemtu ziņu par jaunāko blogu vai video
bottom of page








